Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Klantenreclamaties

Waar reclameer ik over mijn bij de Store/in een winkel gekochte producten?

Mocht er onverhoopt sprake zijn van een reclamatie, dan helpt de Store of de winkelier, bij wie het product is gekocht, je bij overlegging van de kassabon graag verder.
In principe nemen de Stores alle JACK WOLFSKIN producten voor de afhandeling van reclamaties in behandeling. Dat houdt ook producten in die in de trekking-, -outdoor- of sportspeciaalzaak of via een postorderbedrijf zijn gekocht.

Attentie: Bij producten die niet in JACK WOLFSKIN STORES zijn gekocht, kan de koopprijs alleen via de leverancier zelf bij wie het product is aangeschaft, worden gerestitueerd.
Restitutie van geldbedragen is in principe uitsluitend tegen overlegging van de kassabon mogelijk.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen