Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Klantaccount

Hoe maak ik een klantaccount aan?

Er zijn twee mogelijkheden om een klantaccount aan te maken:

Via het persoonsicoontje (rechtsboven op de homepage) kom je op de aanmeldingspagina , om een nieuw account aan te maken. Daarvoor vul je onder "Ik ben nieuw hier" je e-mailadres en een door jou gekozen wachtwoord in en klik je op de knop "Account openen". Vervolgens krijg je een e-mail, waarin je je aanmelding voor het klantaccount bevestigt.

Alle verdere persoonlijke gegevens kunnen na de eerste keer met succes inloggen in het klantaccount worden ingevuld en opgeslagen.

Alternatief heb je ook na elke bestelling de mogelijkheid om een klantaccount aan te maken:

Nadat je je bestelling met succes hebt afgerond, krijg je de pagina met de melding „Hartelijk dank voor je aankoop“ te zien. Daarnaast vind je aan de linker kant het veld „Klantaccount aanmaken“, hiervoor hoef je alleen maar bij het door jou aangegeven e-mailadres een wachtwoord vast te leggen en op de knop „Account openen“ te klikken voordat je een e-mail ter bevestiging van het klantaccount krijgt.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen