Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Retourzending

Hoe kan ik mijn Klarna-factuur in geval van een retourzending opschorten?

Volg de retourinstructies op en geef je pakketje gratis af bij een DHL-pakketshop, bij een DHL ServicePoint of in een Hermes-pakketshop.

Open nu de website van Klarna of de app. Selecteer daar de betreffende bestelling en klik op “Retouren aanmelden”.

Je retourzending is nu aangemeld. Klarna schort je factuur op terwijl jij het product aan ons terugstuurt. Zodra het bij ons is aangekomen, werken wij je factuur bij Klarna bij.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen