Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Klantenreclamaties

Wat moet ik doen als ik geen kassabon meer heb?

In het algemeen is het retourneren van producten zonder kassabon niet mogelijk. Let er daarom goed op je kassabon te bewaren en desnoods een kopie te maken, omdat het bewijs van aankoop bij reclamaties of bij diefstal voor onze verzekeringsmaatschappijen belangrijk is.

Informatie over je bestellingen in onze JACK WOLFSKIN Online-Shop worden automatisch bij ons opgeslagen*. Bij verlies van de documenten kan er een kopie bij onze klantenservice worden opgevraagd.

*Je gegevens worden alleen in het kader van je bestelling bij ons opgeslagen en niet voor andere doeleinden gebruikt.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen