Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Klantenreclamaties

Waarom is er met de door mij gewenste regeling niets gedaan?

Natuurlijk proberen we rekening te houden met je wens. Wij hopen echter op je begrip voor het feit dat wij ons het recht moeten voorbehouden om na een nader onderzoek eventueel een andere beslissing te nemen.
Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat je in plaats van een vervangend artikel een restitutie krijgt, omdat een artikel niet langer beschikbaar is in jouw maat en/of kleur.
Of je krijgt je artikel gerepareerd terug in plaats van een nieuw artikel: als uit het onderzoek van de reclamatie-afdeling blijkt dat een reparatie nog mogelijk is, dan zullen wij natuurlijk vanuit duurzaamheidsoogpunt voor reparatie gaan, om je JACK WOLFSKIN artikel te blijven behouden alvorens je een nieuw artikel toe te sturen en het gereclameerde artikel te moeten vernietigen.
Mocht je het een keer niet eens zijn met onze oplossing voor je reclamatie, neem dan contact op met onze klantenservice.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen