Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Waardebonnen

Waarom kan ik mijn waardebon niet inwisselen?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een waardebon of actiecode niet kan worden ingewisseld:

  • Als een waardebon of actiecode niet kan worden ingewisseld, kan dat komen doordat de code eventueel verkeerd is ingevoerd of omdat de acties niet met elkaar kunnen worden gecombineerd.
  • Let ook op de juiste spelling (hoofdletters, kleine letters en de invoer van scheidingstekens).
  • Houd er ook rekening mee dat wij per aankoop in de regel slechts één actiewaardebon accepteren.
  • Bij enkele waardebonnen moet een minimumbestelwaarde zijn bereikt.
  • Enkele waardebonnen zijn uitgesloten voor artikelen in de Sale.
  • De waardebonnenactie kan misschien ook al afgelopen zijn.

Is je invoer geslaagd, dan wordt er een groene bevestigingsmelding weergegeven en wordt het betreffende bedrag van het totaalbedrag afgetrokken.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen