Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
  • Slechts van korte duur: 20% extra op al afgeprijsde jacks & jassen voor Dames, Heren & Kinderen. De korting wordt direct in het winkelmandje in mindering gebracht.
Online-bestelling

Waarom kan ik mijn bestelling niet afronden?

Soms kunnen er zich onvoorziene problemen voordoen. Als er onjuiste gegevens worden ingevoerd, wordt er in de regel een foutmelding weergegeven.

Onze klantenservice helpt je ook graag verder als je je bestelling niet kunt afronden.
Houd bij voorkeur zoveel mogelijk informatie, zoals de foutmelding of welke browser je hebt gebruikt, bij de hand als je belt of voeg deze in de vorm van een screenshot toe aan je e-mail..

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen