Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Newsletter

Waarom heb ik geen welkom-waardebon voor de Newsletter gekregen?

Als je in onze shop de registratie voor de Newsletter invult en verstuurt, wordt er een groene succesmelding weergegeven.
De registratie is echter in deze stap nog niet volledig afgerond. Om de Newsletter te ontvangen, moet je eerst de link bevestigen die je in de eerste e-mail na de succesvolle registratie van ons krijgt.
Als je op de link klikt, keer je automatisch terug naar onze Online-Shop en wordt je succesvolle registratie bevestigd.
Vervolgens ontvang je per mail je welkom-waardebon. Controleer ook je spam-map, want bij sommige e-mailaccounts kan het voorkomen dat je waardebon daar terechtkomt.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen