Learn more

Om ervoor te zorgen dat je ook in de toekomst probleemloos met ons THUIS IN OUTDOOR kunt zijn, moderniseren wij onze systemen op de achtergrond. Op die manier kunnen wij je in de toekomst nog beter van dienst zijn. Tijdens de omschakelingsperiode zullen wij echter niet zo snel zijn als wij zouden willen en je van ons gewend bent. Dat is te wijten aan de complexiteit van de modernisering van onze systemen. Tot die tijd verwachten wij een levertijd van 5-7 werkdagen. Daarom proberen wij hier alvast de belangrijkste vragen voor je te beantwoorden.

Overigens: onze Stores zullen gedurende deze periode – voor zover de actuele covid-situatie dat toelaat – zoals gewoonlijk ter beschikking staan.

Hier vind je een JACK WOLFSKIN Store bij jou in de buurt.

FAQs

  • Na een intensieve voorbereiding, die een dergelijk groot en complex project met zich meebrengt, vond de eigenlijke omschakeling plaats op 17.01.2022.
  • Tijdens de omschakeling van het systeem ontstaan er vertragingen in de levering. Dit betreft in de eerste plaats alle bestellingen in onze Online-Shop, maar kan bijvoorbeeld ook gelden voor bestellingen in een JACK WOLFSKIN Store of van reserveonderdelen. Gedurende deze periode kun je geen gebruik maken van onze service Click & Reserve.

    Natuurlijk kun je wel gewoon in onze Online-Shop blijven bestellen. De verwachte levertijd tijdens de omschakeling bedraagt 5-7 werkdagen.
  • Ja, je bent van harte welkom dat te doen. Je kunt zoals gewoonlijk in onze Online-Shop rondkijken en daar ook bestellen. We zullen ons uiterste best doen ervoor te zorgen dat de verzending ook tijdens de omschakeling doorgang vindt. De verwachte levertijd tijdens de omschakeling bedraagt 5-7 werkdagen.
  • Onze Stores zullen gedurende deze periode – voor zover de actuele covid-situatie dat toelaat – zoals gewoonlijk ter beschikking staan. Hier vind je een JACK WOLFSKIN Store bij jou in de buurt.

    De Store Services Click & Reserve en Instore Order zijn in deze periode helaas niet beschikbaar.
  • Het spijt ons te moeten zeggen dat een annulering op dit moment helaas niet mogelijk is, aangezien wij tijdens de omschakelingsperiode geen volledige toegang tot onze systemen hebben. Om die reden hebben wij al tijdens het bestelproces gewezen op de vertraging die er momenteel bij de levering is. Wij doen er echter alles aan om de vertraging tot een minimum te beperken en hopen dat onze producten ook voor jou het wachten waard zullen zijn en dat je er veel plezier van zult hebben zodra ze binnenkomen.
  • Je recht op retour van 14 dagen blijft gewoon gelden. De termijn begint pas te lopen als je de artikelen hebt ontvangen. Je kunt dus de bestelde producten in alle rust bekijken, ze passen en dan een keuze maken.
  • Vanzelfsprekend. Neem zoals altijd in een dergelijk geval contact op met de winkelier bij wie je je artikel van JACK WOLFSKIN hebt gekocht, of met onze Online-Shop door te bellen met het gratis internationale nummer 00800-96537546 (00800-WOLFSKIN) of te mailen naar eshop@jack-wolfskin.com als het product in kwestie daar is besteld. Je kunt je product dan als reclamatie of ter reparatie afgeven of opsturen. Wij zullen de reclamatie alvast behandelen, om deze vervolgens naar verwachting vanaf 17.01.2022 zo snel mogelijk weer naar je winkelier of rechtstreeks naar jou terug te sturen.
  • Vanzelfsprekend. Juist als er zich uitzonderlijke omstandigheden voordoen, zijn wij bijzonder blij dat wij ten minste je vragen kunnen beantwoorden. Wij blijven daarom voor alle soorten vragen tot je beschikking staan, hetzij telefonisch via het gratis internationale nummer 00800-96537546 (00800-WOLFSKIN), dan wel per e-mail via eshop@jack-wolfskin.com.

    Als je ons een e-mail stuurt, vragen wij je echter wel om een beetje geduld te hebben, want door de omstandigheden is het aantal e-mails op dit moment groter dan normaal. Wij zullen je zo spoedig mogelijk antwoorden.

    Kijk anders ook in de toekomst gerust op deze pagina. Als er nieuwe informatie over onze systeemomschakeling is, zullen we die in ieder geval hier met je delen.