Open Picker

Omdat ons onze natuur zeer ter harte gaat, maar meer nog de mensen die erin leven, is je gezondheid momenteel onze hoogste prioriteit.

We zijn erg blij dat onze winkels weer voor u open zijn. In ons regelmatig bijgewerkte overzicht kun je zien of de Store bij jou in de buurt erbij is en op welke dagen en tijden de winkels open zijn. Klik hier.

Desondanks kunnen we contact houden: bestel gerust zoals gewoonlijk online, neem via sociale media contact met ons op of stuur een e-mail naar info@jack-wolfskin.com.

Blijf thuis, blijf gezond!

#seeyousoonoutdoors

Wat wij voor jou doen

Betrouwbare bezorging (gemiddelde levertijd is vijf tot zeven dagen)

Zeer hoge hygiënestandaards in het magazijn en bij de levering

FAQ's

  • Ja, ons team doet er alles aan om alle online bestellingen met de gebruikelijke zorgvuldigheid en snelheid af te handelen.
  • Online blijven we er ook voor onze klanten. De gemiddelde bezorgtijd van de bestellingen bedraagt vifj tot zeven dagen.
  • Op dit moment worden alle bestellingen zoals gewoonlijk aan de bezorgdienst overhandigd en kunnen binnen de aangegeven periode worden geleverd. Door de dagelijks veranderende omstandigheden kan er sprake zijn van kortstondige onderbrekingen in de bezorgdiensten. Gedetailleerde informatie is te vinden op de websites van de respectievelijke bezorgdiensten of in de actuele dagbladen.
  • Deze services zijn nog steeds zoals gewoonlijk online beschikbaar (de impregneerservice alleen in Oostenrijk en Duitsland). Helaas is het momenteel niet mogelijk om reparaties of impregnaties te bestellen via tijdelijk gesloten Jack Wolfskin-winkels. In geval van vragen over onze services kun je ook te allen tijde per e-mail service@jack-wolfskin.com contact opnemen met onze klantenservice..

  • Wij gaan gewoon door met het behandelen van reclamaties en retouren. Als gevolg van leveringsproblemen bij de bezorgdienst kunnen er afwijkingen van onze normale doorlooptijd voor retouren ontstaan. Om die reden hebben we op dit moment de termijn voor retouren verlengd tot 30 dagen. Meer informatie over retourzendingen vind je hier.

  • Alle klanten kunnen met een gerust hart in onze Online Shop bestellen. In ons magazijn gelden zeer hoge hygiënestandaards – dit geldt ook voor de pakketjes en bestelde producten. Ook onze transportpartners houden zich aan de officieel voorgeschreven gezondheids- en hygiënestandaards en veiligheidsmaatregelen.

    Om de contacten zo gering mogelijk te houden, wordt een contactloze levering uitgevoerd. De bezorger zal daarbij voor jou tekenen zodra hij zich ervan heeft overtuigd dat je de artikelen in ontvangst hebt genomen.

    Nadere informatie vind je bij onze bezorgdiensten: DHL, UPS.

  • Als je een adviesafspraak hebt gemaakt die in onze sluitingsperiode valt, nemen wij contact met je op voor een nieuwe afspraak zodra de betreffende Store weer opengaat. Informatie over het opnieuw opengaan zal te zijner tijd worden gepubliceerd in onze Online Shop en via onze social-media-kanalen.
  • We hebben alle winkels geïnstrueerd om Click & Collect bestellingen op voorraad te annuleren nadat ze in maart zijn gesloten. Onze klantendienst geeft het krediet uit, neemt contact met u op en biedt u een alternatief aan, zodat u de door u gevraagde bestelling bij u thuis kunt laten bezorgen.

    Als uw Click & Collect-bestelling nog niet in de winkel is afgeleverd, wordt deze aan ons geretourneerd en wordt u direct gecrediteerd. We zouden het fijn vinden als u de goederen weer online bestelt en bij u thuis laat bezorgen. Zodra de winkels weer geopend zijn, zijn Click & Collect bestellingen natuurlijk weer mogelijk.

  • Op dit moment zijn sommige winkels in Duitsland gesloten. De winkels zijn heropend in België, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen en Zwitserland. De winkels zijn gesloten in het Verenigd Koninkrijk, Oekraïne en de Verenigde Arabische Emiraten. Hier kunt u zien welke winkels weer zijn geopend.
  • Nee, op dit moment kan er niets aan deze winkels worden geleverd. Bel in dat geval ons serviceteam via 06126-954210 (op werkdagen tussen 8 en 17 uur) of stuur een e-mail naar service@jack-wolfskin.com. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
  • Nee. Vanwege de bijzondere situatie hebben we het recht op ruilen en retourneren verlengd. De omruilperiode voor aankopen in de winkel wordt verlengd met de duur van de winkelsluiting. Het retourrecht voor online-bestellingen is verlengd tot 30 dagen.
  • Bel in dat geval ons serviceteam via 06126-954210 (op werkdagen tussen 8 en 17 uur) of stuur een e-mail naar service@jack-wolfskin.com. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Meer informatie vind je hier.
  • Mocht je de artikelen die je in de Store ter reparatie of in verband met een reclamatie hebt aangeboden nog niet terug hebben ontvangen, neem dan per e-mail contact met ons op via service@jack-wolfskin.com. Vergeet niet een kopie van het ontvangstbewijs dat je in verband daarmee van de Store hebt gekregen mee te sturen. We zullen dan al het mogelijke doen om je te helpen.