Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Klantaccount

Ik heb mijn wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik een nieuw?

Dat is toch geen probleem, dat kan gebeuren!

Om een nieuw wachtwoord aan te maken, klik je op de knop "Mijn account" om zoals gebruikelijk in te loggen.
Daar heb je de mogelijkheid een nieuwe account te openen of je toegangsgegevens voor het bestaande account in te vullen. Onder dit punt klik je op "Wachtwoord vergeten?" en je ontvangt een e-mail met alle andere informatie die nodig is om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Klik hier, als je een nieuw wachtwoord nodig hebt.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen