Click & Collect

ONLINE BESTELLEN – IN DE STORE AFHALEN – OVERAL TERUGGEVEN

VERZENDKOSTENVRIJE
BESTELLING
EENVOUDIG EN GEMAKKELIJK
RETOURNEREN
DIRECT IN DE STORE
AANPASSEN
DESKUNDIG ADVIES
IN DE WINKEL
EN ZO SIMPEL WERKT HET
Stuur de online bestelling naar "My Jack Wolfskin Store" of kies de dichtstbijzijnde Store met behulp van de Storefinder.
Volg de status van de bezorging via de verzendingslink in de verzendbevestiging.
Je bestelling in de Store afhalen, uitpakken & passen.
Past het niet? Breng het gewoon terug naar een JACK WOLFSKIN Store.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Hoe bestel ik online voor het laten bezorgen bij een Store?

Geef je bestelling op in onze Online-Shop en kies via de Store Finder als afwijkend bezorgadres (onder „Bezorgen bij een JACK WOLFSKIN Store") jouw opgeslagen "My Jack Wolfskin Store" of een Store bij jou in de buurt. Door deze bezorgoptie te kiezen, vervallen automatisch de verzendkosten.

Met welke betaalwijzen kan ik betalen?

Click & Collect bestellingen kunnen tijdens het bestelproces gemakkelijk online worden betaald met behulp van de betaalwijzen die in onze online shop worden aangeboden.
ATTENTIE: betalen bij afhalen is niet mogelijk!

Hoe word ik geïnformeerd dat mijn bestelling klaar is om te worden afgehaald?

Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail en kunt je bestelling dan meestal na drie werkdagen in de winkel van jouw keuze afhalen. Verzeker je er daarnaast via de trackinglink in de verzendbevestigingsmail van dat de zending met succes is bezorgd. Je bestelling ligt vervolgens gedurende 10 kalenderdagen in de winkel van jouw keuze klaar om te worden afgehaald. Als je je bestelling niet binnen deze termijn afhaalt, wordt/worden je artikel(en) vanuit de winkel teruggestuurd naar onze afdeling retouren.

Hoe neem ik mijn bestelling in ontvangst?

Breng om je te legitimeren je identiteitsbewijs en een bewijs van je bestelling (bestel- of verzendbevestiging) mee. Wij kijken uit naar je bezoek!

Kan ik een artikel meteen passen?

Je kunt de door jou bestelde producten meteen ter plekke passen, geschikte accessoires erbij vinden en je door onze experts in de Store laten adviseren.

Wat gebeurt er als me een artikel niet bevalt of het niet past?

Mocht het toch een keer gebeuren dat het door jou bestelde artikel je niet bevalt of niet past, dan kun je het eenvoudig met behulp van het bijgevoegde retouretiket naar ons terugsturen of in een van onze JACK WOLFSKIN Stores teruggeven. Gebruik voor retouren in de winkel zoals gebruikelijk de bijgevoegde retourbon en het verzendetiket en wend je daarmee tot een van onze medewerkers in de Store.

ATTENTIE: in onze JACK WOLFSKIN Stores kan het aankoopbedrag niet worden gerestitueerd. Als je je online bestelde artikel(en) al hebt betaald, wordt je geld, nadat je retourzending in ons logistieke centrum is ontvangen en gecontroleerd, zo snel mogelijk teruggestort. De betaling vindt daarbij plaats via de betaalmethode die je bij je online-bestelling hebt gebruikt.

Kan ik mijn online-bestellingen ook in de JACK WOLFSKIN Store retourneren?

Natuurlijk is het ook mogelijk om online bestelde artikelen in onze JACK WOLFSKIN Stores te retourneren. Gebruik voor retouren in de winkel zoals gebruikelijk de bijgevoegde retourbon en het verzendetiket en wend je daarmee tot een van onze medewerkers in de Store. Zoek de voor jou dichtstbijzijnde JACK WOLFSKIN Store in onze Store Finder. Wij verzoeken je het bewijs van inlevering te bewaren totdat je van ons een bevestiging van de retourzending per e-mail hebt ontvangen.